پیشنهاد گل، برای کسانیکه از گل متنفرند!
نوشته شده توسط : زهرا عباسی

متأسفانه، واقعیت این است که گل‌های طبیعی توانایی شاد کردن همه‌ی افراد را ندارند. برخی به دلیل حساسیت‌هایشان یا در حالت کلی علاقه‌ای به مراقبت از گل‌ها ندارند. اما، این به این معنا نیست که از همه‌ی گل‌ها متنفرند. به منظور نشان دادن اینکه هرکسی می‌تواند به نحوی از زیبایی گل‌ها لذت ببرد، فهرستی از "گل‌ها" برای افرادی که از گل‌ها متنفرند، تهیه‌ کرده‌ایم.

 

برای شخصی که علاقه‌مند به هنر و صنایع دستی است!

گل‌ها فقط به دلیل بو و تازگیشان زیبا نیستند. ما آن‌ها را به دلیل شکل‌ها و رنگ‌های بیانگرشان دوست داریم. به همین دلیل گل‌های کاغذی گزینه‌ای زیبا و جذاب برای کسانی هستند که علاقمند به گل نیستند.

ساختن این گل‌ها بسیار آسان است. تنها چیزی که نیاز دارید چند برگ کاغذ، قیچی، کمی چسب و شاید یک خط کش است.

 

گل‌هایی که افراد مبتلا به آلرژی با آن‌ها رنج نخواهند کشید!

متأسفانه باید بگوییم که برخی از افراد به دلیل آلرژی، قادر به لذت بردن از گل‌های تازه نیستند. با این حال، حتی اگر تجربه‌ی ناخوشایندی را از حمله آلرژی به دلیل گل‌ها داشته باشید، این به معنای آن نیست که همه گل‌ها مشکلاتی ایجاد خواهند کرد.

به عنوان مثال، گل بسیار متواضع بگونیا به عنوان یکی از بهترین گل‌ها برای افراد حساس به آلرژی شناخته می‌شود. این گیاه گلدار کمی گرده را انتشار می‌دهد، بنابراین کاملاً ایمن است و می‌توانید با آن در خانه لذت ببرید. همچنین، فراموش نکنید که گل‌های رز، آلرژی بیشتری نسبت به آنچه که شاید تصور کنید، ایجاد می‌کنند.

 

گل‌ها برای افرادی که نمی‌توانند گل‌ها را زنده نگه دارند!


بیایید با این واقعیت روبرو شویم که برخی از افراد در مراقبت از گل‌های تازه بسیار مبتدی هستند. زیادی آب، کمبود آب یا گذاشتن آن‌ها در معرض نور خورشید، تنها چند اشتباه ساده هستند که منجر به مرگ سریع گل‌های تازه می‌شود. با این حال، راهکاری وجود دارد که با آن می‌توان از "گل‌های تازه" همیشه لذت برد.

گل‌های جاودان، یک میانه‌راه کامل بین گل‌های طبیعی تازه و گل مصنوعی هستند. مزیت این گل‌ها آن است که گل‌های واقعی هستند که به سادگی به گونه‌ای حفظ شده‌اند که شکل اصلی آن‌ها به صورت تقریبا دائمی حفظ شود. آنها چیزی هستند که می‌توانید به راحتی در خانه تهیه کنید و به صورت دسته‌گل تحویل دهید. حتی پرستار بی‌امیدترین گیاه هم می‌تواند از این نوع گل لذت ببرد.

 

گل‌ها برای کسی که فقط می‌خواهد بخورد!

هرچند گل‌ها، بسیار چشم‌نواز هستند، برخی از افراد ترجیح می‌دهند شیرینی برای معده داشته باشند. امکان ساخت "گل‌ها" از گوجه سبز، اوکاوادو، سیب، توت فرنگی و سایر سبزیجات قابل برش وجود دارد. باکس نوبرانه و یا دسته گل نوبرانه از میوه‌های فصلی، جذابیتی فوق‌العاده برای کسانی دارد که علاقمند به خوردن هستند.

 

پیشنهاد یک دسته گل برای افرادی که واقعاً از گل‌ها متنفرند!

خب، در این صورت، واقعاً به گل‌ها فکر کردن منطقی نیست. و با این حال، به معنای این نیست که یک دسته‌گل نتواند لذت بخش باشد.

در میان خلقیات خلاقانه‌ترین موارد، دسته‌های گل کوکی، شکلات، کاپ‌کیک و... وجود دارند. به طور اصولی، با یک مفهوم جذاب و چند طرح خلاقانه، هرکس می‌تواند لذت بردن از یک دسته‌گل زیبا را حتی بدون گل تجربه کند.

ما همگی از چیزهای یکسان لذت نمی‌بریم، اما این به معنای آن نیست که گل‌ها نتوانند به نحوی کوچک به روزی کسی را بهتر کنند. حتی اگر تازه نباشند.

آیا شما عاشق یا متنفر از گل‌ها هستید؟





:: برچسب‌ها: دسته گل تولد , گیاه گلدار , باکس گل طبیعی , گل رز جاودان , ,
:: بازدید از این مطلب : 58
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: